Signering av utlån av iPad

Det er noen som har meldt tilbake at de har problemer med signeringen av utlånsavtalen for iPad. Når dere går inn på linken under og logger inn med BankID så fyller dere ut alle feltene, i siste vindu vil du få en stor rød knapp hvor det står signering. Du havner da ut igjen til innlogging med BankID. Du må da logge inn igjen, og først da skjer selve signeringen og du vil få en kvittering på at du har signert. Vi har nå lagt inn følgende melding nederst på siste side før innlogging for 2. gang:

"Avtale om lån av iPad

NB! Husk at du må signere skjemaet når det er ferdig utfylt. Under signeringsprosessen blir du videresendt til Postens elektroniske signeringsløsning. Denne løsningen krever at du nok en gang bekrefter din identitet ved hjelp av BankID eller annen elektronisk legitimasjon for å fullføre prosessen. Skjemaet blir ikke sendt inn til oss før du har signert."

Vi har også mottatt noen kvitteringer, men det ser ut som de har da logget seg på en gang til, men ikke fullført signeringen i siste bilde, det er fint dere evt. kan prøve på nytt ut fra den beskrivelsen som ligger over.

Vi beklager at dette har følt litt vanskelig for enkelte.

Inntil vi får oversikt over alle avtaler som faktisk er signert vil elevene kunne ta med iPad hjem, det er nå viktig at de som ikke har signert får gjort dette. Dere skal legge inn Serienummeret til iPad'n i avtalen. Dette vil dere kunne finne i Appen som heter Agent, og velge My Device. Serienummeret begynner på GCG....

Link til signering for utlånsavtale for iPad:

https://www.lorenskog.kommune.no/selvbetjening/handlers/skjema.ashx?skjemaid=98&MId1=2905

Ta evt. kontakt med skolen så kan vi veileder dere på telefon.

Fant du det du lette etter?