Brev og vedtak fra sosiale tjenester ved Nav Lørenskog sendes nå digitalt til brukerne

Digital post - Klikk for stort bilde Når sosiale tjenester ved Nav Lørenskog sender brev og vedtak til sine brukere gjøres det med digital post. Det betyr at de som mottar sosiale tjenester ved Nav lørenskog fra nå av får alle brev og vedtak sendt til sin digitale postkasse i stedet for den vanlige postkassen, sier avdelingsleder Lisbeth J. Oldermann.

Brev og vedtak sendes først og fremst til Digipost og eBoks. Dersom man ikke har Digipost eller eBoks, så sendes brevene og vedtakene til Altinn. Fra Nav sender dokumentene til dokumentene er i den digitale postkassen går det bare noen få minutter.

Personer som har reservert seg mot digital post, får dokumentene i postkassen på vanlig måte.

Det er flere fordeler med å motta digital post fra Nav.

  • Du har alltid tilgang til brevene og vedtakene du har mottatt.
  • Du får dokumentene raskere.
  • Det er sikrere i forhold til personlig informasjon som fremkommer i brev og vedtak.

 Ønsker du å motta post digitalt fra Lørenskog kommune og andre offentlige tjenester? Se vår artikkel om hvordan det virker, og hvordan du kan ta i bruk tjenesten: Nå kan du motta digital post fra Lørenskog kommune

Fant du det du lette etter?