Innkjøp i Lørenskog kommune

handlekurv - Klikk for stort bilde

Lørenskog kommune er underlagt lov om offentlige anskaffelser med forskrifter.

Dette innebærer at samtlige anskaffelser med en verdi på over kr. 1 100.000 (ekskl. m.v.a.) skal kunngjøres på http://www.doffin.no/.

For alle anskaffelser som kunngjøres vil all dokumentasjon knyttet til saken bli tilgjengelig gjort elektronisk.

For alle anskaffelser i Lørenskog kommune gjelder kommunens:
Innkjøpsreglement (PDF, 255 kB)
Håndbok for gjennomføring av anskaffelser (PDF, 792 kB)
Etiske rettningslinjer (PDF, 151 kB)
Alminnelige innkjøpsvilkår, kjøp av varer (PDF, 135 kB)
Alminnelige innkjøpsvilkår, kjøp av tjenester (PDF, 100 kB)

Alminnelige innkjøpsvilkår, kjøp av håndverkertjenester (PDF, 169 kB)


Følgende lover og forskrifter gjelder for kommunens anskaffelser:
Lov om offentlige anskaffelser
Forskrift om offentlige anskaffelser


Fakturamottak i Lørenskog kommune:
Leverandører plikter å levere elektronisk faktura i EHF-format til Lørenskog kommune. Informasjon om formatet er tilgjengelig på 
Difis anskaffelsesportal.

Betalingsbetingelser: Netto pr 30 dager regnet fra mottak av korrekt faktura.

Eventuelle henvendelser vedr. innkjøp i Lørenskog kommune kan rettes pr. e-post til: anskaffelse@lorenskog.kommune.no

Fant du det du lette etter?