Publikum oppfordres til å ha digital kontakt med NAV Lørenskog.

Den engelske koronavirusvarianten er påvist i Nordre Follo. Det er i denne forbindelse innført strenge smitteverntiltak i Lørenskog kommune. Vi oppfordrer publikum til å ta kontakt med NAV i digitale kanaler.

  • Vi oppfordrer deg til å ha dialog med din veileder via Ditt NAV på nav.no eller ringe oss på 55 55 33 33.
  • Begrens besøkene dine til NAV-kontoret med mindre det er helt nødvendig for deg.
  • Bruk munnbind dersom du besøker våre publikumsmottak.
  • Utbetaling av livsoppholdsytelser har alltid førsteprioritet hos oss.
  • I perioden frem til 31. januar vil det ikke være mulig for deg å kopiere eller skrive ut dokumenter på NAV-kontoret.
  • Tiltak i regi av NAV Lørenskog gjennomføres for tiden digitalt.
  • Vi oppfordrer alle til å følge rådene fra helsemyndighetene. Mer informasjon finner du på nettsidene til Helsedirektoratet og Folkehelseinstituttet.

Finn svar på nav.no og snakk med oss i digitale kanaler


Du kan finne svar på mye - uten å ta kontakt med NAV-kontoret. Informasjon til deg som er berørt av koronatiltakene finner du på nav.no.

Du kan også ta kontakt med oss via Ditt NAV. Når du logger deg på, finner du opplysninger om saken din, og du kan ha en skriftlig dialog med NAV. Vi har også muligheten til å ha møter med deg på video eller telefon.

Du kan også søke om økonomisk sosialhjelp på nav.no.

For akutt hjelp kan du nå oss på vakttelefon: 481 43 100
Arbeidsgivere kan nå oss på vakttelefon: 467 43 697

– Ta kontakt med oss digitalt, slik at du bidrar til å hindre smittespredning. Dersom du må besøke oss, ber jeg om at du viser hensyn, holder god avstand til andre og bruker munnbind. Det aller meste kan gjøres digitalt, som å søke om økonomisk sosialhjelp, registrere seg som arbeidssøker eller søke om dagpenger, oppfordrer NAV-leder Gunhild Melhuus Birkemoe.