1. Folk kjenner Lørenskog godt
- Vi jobber for å være en grønn, sunn og mangfoldig kommune
- Vi legger til rette for medvirkning
- Vi er åpne om våre beslutningsprosesser og folk vet hvordan de kan påvirke dem
- Vi formidler lett tilgjengelig og nyttig informasjon
2. Folk liker Lørenskog kommune godt
- Vi forteller de gode historiene
- Vi korter ned avstanden til folk og kommunen
- Vi opptrer enhetlig
Måles via innbyggerundersøkelse og forbrukerrådets kommunetest
3. Folk føler seg sett, hørt og ivaretatt av Lørenskog kommune
- Vi er tilgjengelige og svarer raskt
- Folk er fornøyd med servicen
- Vi snakker et språk som folk forstår
- Vi har relevante og gode tjenester
Måles via innbyggerundersøkelse og forbrukerrådets kommunetest
4. Folk føler seg hjemme i Lørenskog
- Vi bidrar til at folk er stolte av Lørenskog og sitt nærmiljø
- Vi bidrar til at folk føler tilhørighet til Lørenskog
- Vi bidrar til å engasjere folk
5. Folk vil jobbe i Lørenskog kommune
- Vi er opptatt av god ledelse, medansvar, utvikling, involvering og et godt arbeidsmiljø
- Vi har kompetente medarbeidere
- Vi er fremtidsrettet, innovativ og nytenkende
Måles via medarbeiderundersøkelser, turn over og antall søkere på stillinger