Kafe og dagtilbud på Dovre bo - og servicesenter

Dovre bo - og servicesenter kafe og dagtilbud.

Stenging av kaféene på Lørenskog sykehjem, Rolvsrudhjemmet og Dovre Bolig og servicesenter.

Kommunestyret vedtok 19.juni å stenge alle sykehjemmenes kaféer ut året.

Sykehjemmene ble bedt om å gå i dialog med Nitor for å se om de kunne drifte sykehjemmenes kaféer.

Det har vært en tett dialog med Nitor etter vedtaket og de er positive til å starte opp kafédrift i sykehjemmenes kaféer. Nitor skal i samme periode ikke øke sine kostnader og har vurdert hva som er mulig med de økonomiske rammene de allerede har.

De trenger tid for å skaffe nødvendige godkjenninger og finne den beste løsningen.

Nitor forespeiler en åpning på Dovre bolig og servicesenter i begynnelsen av november 2024. En mulig løsning som vurderes er en kafé som holder åpen mandag-torsdag rundt lunsj, ca.kl.11-14. De jobber for å kunne tilby et varmt måltid i kaféen.

Kafé Dovre i kjøkkenets regi stenger torsdag 12.september 2024

Cathrine Fjeldstad Gujord

Kjøkkensjef ved sykehjemmene i Lørenskog kommune

Åpent dagtilbud for alle innbyggere over 60 år

Vi har åpent dagtilbud for alle innbyggere over 60 år - mandager og onsdager mellom klokken 10 og 15

Alle som ønsker kan komme, delta på aktiviteter og oppleve felleskap.

Linda vil være på plass mandager og onsdager for å ha faste aktiviteter.

Aktivitetsplanen for juni for Dovre finner du her (PDF, 173 kB)

Vi håper å skape et hyggelig miljø på Dovre og at alle skal føle seg velkommen!

Det er fotpleier på Dovre mandag, tirsdag og torsdag.

Ring telefon: 91 99 99 11 for å bestille time.

Det er frisør på Dovre:

Frisør Rita Johannessen er tilstede tirsdager og torsdager. Bestilling av time kan gjøres på telefon 91 35 67 53, på e-post: r70j@hotmail.com eller via bookingsiden: https://bestill.timma.no/Johannessen%20%20rita

Prisliste 01.03.2024 (PDF, 59 kB)