Aktivitetskampanjen Sykle til jobben 2024 - all aktivitet teller!

Bli med i landets største aktivitetskampanje, en uformell konkurranse med fine premier nasjonalt og lokalt i Lørenskog. Artige utfordringer! All aktivitet teller!

Lørenskog kommune dekker deltakelse for kommunens innbyggere og ansatte, samt ansatte i bedrifter med adresse i Lørenskog. Du kan delta alene eller på lag med kolleger, naboer og venner. Om du er student, hjemmeværende eller av en eller annen grunn ikke er i jobb, kan du fortsatt delta. Nedre aldersgrense 15 år.

Se Lørenskogs egen kampanjeside og Sykle til jobbens hjemmeside for mer informasjon og for å melde deg på. Kampanjestart er 3. mai, men det kan være fint å starte oppvarmingen allerede nå! Velkommen til en glad og aktiv vår!