Samhandling og forvaltning
Samhandling og forvaltning består av mottaks- og utredningskontoret og koordinerende enhet. Alle søknader og nye henvendelser om helse- og omsorgstjenester gjøres til samhandling og forvaltning.
Søknadsskjema
Søknadsskjema for helse-, omsorgs-, og mestringstjenesten. Dette skjemaet brukes også for å søke om ferietilskudd.
Elektronisk versjon
Papirversjon
Åpningstider:
Mandag-fredag: 08.00 - 16.00 (kl. 15.00 mellom 10. mai og 3. okt.)
Telefon:67 93 46 01
E-post: samforvalt@lorenskog.kommune.no
Besøksadresse:
Skårersletta 61, 7. etg.
Nav-bygget.
1473 Lørenskog
Lørenskog kommune har etter loven ansvar for å tilby nødvendige helse- og omsorgstjenester som:
- helsetjenester i hjemmet, eksempelvis hjemmesykepleie (dette inkluderer psykisk helse)
- hjemmehjelp/praktisk bistand og opplæring
- brukerstyrt personlig assistanse (BPA)
- støttekontakt
- plass i institusjon, herunder sykehjem
- omsorgslønn
- avlastning
- rehabiliteringstiltak
- individuell plan/koordinator
Lørenskog kommune har videre bestemt at følgende tjenester skal tilbys:
- dag-/aktivitetstilbud
- trygghetsalarm
- omsorgsbolig
Etter henvendelse til oss vil du bli kontaktet av en av våre fagkonsulenter for nødvendig informasjon. Det vil deretter bli foretatt en vurdering før det blir fattet vedtak i saken.
Samhandling og forvaltning vil være behjelpelig med råd og veiledning både i forhold til spørsmål du har innen helse- og omsorgstjenestens områder og om hvilke andre steder du kan henvende deg for å få hjelp.
Postadresse
Helse og omsorg
Samhandling og forvaltning
P.b. 304
1471 Lørenskog
Leder av samhandling og forvaltning:
Margrethe Ulfsbøl Tangre
Tlf. 94 17 16 95
E-post: marulf@lorenskog.kommune.no
Sist endret 24.02.2023 15.00