Det kommer en ny utendørs møteplass, og vi trenger ideer for hva det skal bli!

Vi har i dag sendt ut e-post til alle jenter mellom 16 – 20 år med en spørreundersøkelse om hva som bør være på ny utendørs møteplass. Her kan du lese hva vi sendte ut i e-posten

Denne artikkelen er over 1 år gammel og kan inneholde utdatert informasjon.

Jenter bruker ikke dagens uteanlegg.

Det viser seg at utendørs møteplasser blir primært brukt av gutter, og vi i Lørenskog kommune ønsker at flere jenter tar del i de utendørs aktiviteter som kommunen har å by på. Vi har derfor i dag sendt ut en e-post med spørreundersøkelse til alle jenter mellom 16 - 20 år om hva de kan tenke seg vil være en god møteplass med aktiviteter som jenter vil like. Vi håper at så mange jenter som mulig vil besvare denne undersøkelsen slik at vi kan lage det beste tilbudet for alle !

Ønsker du å delta i undersøkelsen også? Du kan gå inn her og sende inn dine forslag

Hva er de beste forslagene?

Torsdag 9. februar kl. 1800 skal vi gjennomgå forslagene og du kan bli med og bestemme hva vi skal ta med oss videre i arbeidet. Vi serverer pizza!

Hvis du ønsker å være med på gruppemøte for å bestemme de beste forslagene kan du melde deg på her!

Vi håper å høre fra deg!

Hjertelig hilsen
Lørenskog kommune