Juleorienteringskalenderen 2022

bilde av kartutsnitt over lørenskog med nisselue. - Klikk for stort bildeBli med på juleorienteringskalenderen - vinn fine premier hver dag frem til julaften.

Bli med på juleorienteringskalenderen 2022 - vinn fine premier hver dag frem til og med julaften. Det er gratis å delta!

Lørenskog kommune og Østmarka OK (orienteringsklubb) samarbeider i år om julekalenderen 2022, som er en digital vri på den kjente Stolpejakten.

Østmarka OK har lagt ut digitale poster i nærmiljøet i Lørenskog, Kurland og Strømmen.

For å finne de digitale postene må du laste ned en appen ZippyGO som registrerer posten når du er fysisk på stedet. Når du har lastet ned appen - velg Østmarka OK. Husk å tillate stedstjenester Du kan brukes GPS til å finne fram til postene.

Hver dag trekker vi en vinner blant de som tar posten på riktig dato. Lørenskog, Lillestrøm og Rælingen kommune, Egon, Odeon kino, InterFlora Strømmen og Østmarka OK stiller med premier. Legg inn mobilnummer og e-post slik at vi kan nå deg.

Premiene kan hentes på Veiviseren i Lørenskog hus.