Aktivitetstilbud og møteplasser for seniorer

Som senior i Lørenskog har du tilgang til et mangfold av aktivitetstilbud og møteplasser i kommunen.

I aktivitetsportalen Friskus – lorenskog.friskus.com finner du en samlet oversikt over arrangementer og frivillige oppdrag i regi av kommunen eller frivillige organisasjoner. Du finner også informasjon om omtrent alle lag og foreninger i Lørenskog her. Mange tilbyr aktiviteter som er populære blant seniorer. Bruk søkefeltet og søk frem foreninger eller bruk søkeord som kor, dans, tur, bridge, skyting eller annet du har interesse for.

Vi har laget en egen brosjyre med tilbud som er for – eller populær blant – folk over 60 år. Brosjyren tar for seg aktiviteter som foregår i Lørenskog, som er åpne for alle og som for det meste foregår på dagtid. Du finner brosjyren og mange andre aktuelle brosjyrer fra kommunen eller lag og foreninger i infopunktet på Veiviseren i 1. etasje i Lørenskog hus.

Vi håper brosjyren er nyttig for deg eller noen du kjenner. Møt opp på det som passer deg, og ta gjerne med en venn!

Nedlastbar brosjyre Senior i Lørenskog (PDF, 2 MB)